حسابداری حقوق و دستمزد با اکسل

حسابداری حقوق و دستمزد چیست ؟

مفهوم حقوق و دستمزد به هیچ وجه پیچیده نیست؛ واحد حسابداری و افرادی که به عنوان مسئول امور مالی و حسابداری در هر شرکت یا کسب و کاری مشغول فعالیت هستند باید کارکرد پرسنل را به طور دقیق محاسبه کنند و جزئیات آن را در قالب یک فیش رسمی با عنوان فیش حقوقی به کارکنان ارائه کنند. اطلاعاتی که در مورد حقوق و دستمزد کارکنان وجود دارد باید هر ماه به عنوان هزینه در دفاتر حسابداری ثبت شوند تا در محاسبات مالیاتی هم مورد محاسبه قرار بگیرند.

عناوین سرفصل های دوره آموزشی حسابداری حقوق و دستمزد با اکسل : 

  • عوامل محاسبه دستمزد
  • قوانین کار
  • آشنایی با محاسبات در اکسل
  • تهیه جدول حقوق
  • گزارشات حقوق و دستمزد و محاسبه مالیات

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند

021-76508570